14 січня 2020

Кулінарна книга від Людмили Половинко та ScrapJoy

Привіт!
   Сьогодні я, Людмила Половинко, буду надихати вас своєю новою кулінарною книгою, яку я робила з чіпиками від  магазину «ScrapJoy - територія скрапбукінгу»



Я фанат звичайних кулінарних книг, де від руки можна записувати свої улюбленні рецепти. Я люблю писати і занотовувати у паперових книгах,, люблю читати звичайні книжки, які пахнуть друкарською фарбою. Ось такий я консерватор і не прихильник електронних гаджетів.


Свою композицію на обкладинці я доповнила фішкою з цієї ж колекції, чим додала ще один матеріал і цим же і урізноманітнила свою композицію. А для напису використала чіпик напис російською мовою.


Основою моєї книги є моя найулюбленіша кулінарна колекція паперу від Art Land Мои вкусняшки, з якої я зробила вже не одну кулінарну книгу.



В колекції паперу є велика кількість вирізалок, але для любителів висічок також в магазині можна придбати і набір висічок. Я люблю мати багато різноманітних елементів для декорування, тому часто використовую і вирізалки і висічки.



Усі свої блоки в блокнотах та книгах я проклеюю палітурним клеєм від Фабрика Декору, а увесь декор клею на універсальний клей.








З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та весни у серці!