29 січня 2020

Зимова листівка від Людмили Половинко, Лавка Совушки та ScrapBox

Привіт, друзі!

Сьогодні я, Людмила Половинко, покажу вам свою останню зимову листівку, яку я робила з матеріалів з магазину Лавка Совушки та чіпиками від українського виробника ScrapBox.




В останні дні січня хочу показати вам свою останню зимову листівку в цьому сезоні.  В основі листівки нова новорічна колекція Merry Christmas від Скрапмір з магазину Лавка Совушки . В папері є стільки вирізалок, що мені їх вистачить на не одну роботу. Вирізати я люблю тому отримала від процесу массу задоволення.
Для фону листівки я використала такі листки: Пуансетія та Метель.


 Для приклеювання основи я використовую палітурний клей який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми. Увесь декор я приклеюю на універсальний клей, який тримає намертво, але і дає можливість ще трішки посунути декор при такій необхідності.


 Для центрального великого елементу у своїй листівці я використала чіпик зимову рамку з омелою від  ScrapBox, яка і стала доповненням до моєї мереживної серветки, яку я вирізала за допомогою ножа набір рамок "Конжут" . Але якжо при вирізання не використовувати внутрішній ніж тоді можна отримати висічку серветку.

Чіпбордовий напис "Сказочного Нового Года"я покрила червоною пудрою для ембосингу з додатками глітеру, що додало листівці додаткової святковості.


До своєї композиції я додала ще сніжинок, які йдуть в наборі різного розміру, що є дуже зручно у їх використанні.


 І останній та не менш важливий штрих у кожної моєї роботи - це топінги. Цього разу я використала: глітермікробісер  та бісер.


З вами була, Людмила Половинко.