06 січня 2020

Натхнення до завдання з Лавкою Совушки, ScrapBox та Людмилою Половинко

Привіт, друзі!


Сьогодні я, Людмила Половинко, покажу вам свою яскраву листівку, яку я робила з матеріалів з магазину Лавка Совушки та чіпиками від українського виробника ScrapBox.

 Для нашого першого завдання в цьому році я зробила листівку, яка не притаманна для зимових робіт, але мені хотілося використати в цій роботі яскраві червоні акценти, як на нашому банері.








Надихнувшись дошкою натхнення до нашого січневого завдання я вирішила зробити листівку з яскравими червоними акцентами. І чомусь, я вирішила, що це має бути саме квіткова яскрава листівка.  Якраз мені пригодилися мої квіточки вишні та маленькі квіти троянд з магазину Лавка Совушки. Для ускладнення композиції я використала ще зелені гнучкі гілочки, за допомогою яких я витягнула свою композицію у потрібних мені напрямках.

А ще додала динаміки роботі вощеним шнуром.



Для приклеювання основи я використовую палітурний клей який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми. Увесь декор я приклеюю на універсальний клей, який тримає намертво, але і дає можливість ще трішки посунути декор при такій необхідності.


Для центрального великого елементу у своїй листівці я використала просту рамку чіпик, яка і стала доповненням до моєї мереживної серветки.


Моє нещодавнє відкриття - це чіпик для вишивання, який додає роботі особливого шарму та вишуканості.  Вишивала я контрастною червоною ниткою, такою ж  якою прошивала свою листівку по її периметру. 



Квіткову композицію я доповнила чіпиками з набору півоній та гілочкою з квітами.


І останній та не менш важливий штрих у кожної моєї роботи - це топінги. Цього разу я використала: глітер, мікробісер  та бісер.


З вами була, Людмила Половинко.