03 грудня 2018

Натхнення з Scrapbooking-Ukraine та Людмили Половинко

Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу подарунковий пакет, який я робила з кіт-набору від магазину Scrapbooking-Ukraine.

Скоро буде свято Св.Миколая і за традицією в цей день ми обмінюємось подарунками і вітаємо своїх дітей і рідних зі святом. І цей пакет буде гарним упакуванням одного з подарунків.


З свого кіт-набору я використала папір, гудзик та висічки. Для декору пакету я навирізала принти з набору паперу, зробила висічки та квіти із цього ж набору.


Чіпики я покрила золотою пудрою від Фабрика Декору.



Чіпики ялинки пофарбувала зеленою металізованою акварельною фарбою.


По декору пройшлася фарбою з глітером від Фабрика Декору, що додало мерехтіння усій роботі.







На завершення побризгала білим грунтом, що поєднало усі деталі в одну композицію.




Немає коментарів:

Дописати коментар