06 грудня 2018

Натхнення з Адідін-скрапбукінг та Sкрапочка від Людмили Половинко

Привітики!
Сьогодні я, Людмила Половинко з натхненням від спонсора Adidin-Scrapbooking  та магазину  Sкрапочка !
Цей рік в мене багатий на новорічні роботи. Ось я знову з новорічною гірляндою, яку можна використовувати кожна окремо  як підвіски на ялинку або ярличок для подарункового пакета чи подарунка.




Моя підвіска складається з трьох зірочок з гофрокартону, в якого я навмисно віддерла верхній шар паперу. 


Зверніть увагу на мій чіпбордовий будиночок, який тепер буде реквізитом для моїх фотографій. Його можна знайти в магазині нашого спонсора  Sкрапочка в розділі Зд моделі.


Я люблю крафт, а особливо у новорічних роботах. Мінімалістична  та лаконічна фішка стала чудовим акцентом на цій зірці.


Цей набір з совами мега позитивний та душевний, що вже весь пішов у мої новорічні роботи.


Я вже давно зробила ці блакитні квіти, які планувала використати для альбому. Але вони мені не дуже підійшли за відтінком і залишились чекати на кращі часи. А сьогодні стали в нагоді і ідеально підійшли для моїх зірочок.


В кінці все припорошила "снігом" і тим самим об"єднала усі деталі в одну композицію.


Сині тичинки тепер, як ягідки під снігом.





Використала матеріали:

Набор высечек для скрапбукинга из коллекции "Rustic Winter"


З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам та безмежної любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар