02 грудня 2018

Завдання: 3-в-рядок "Мистецтвознавство"

Всім зимові привітики!
Ви вже почали приготування до свят?)
У нас сьогодні перше зимове завдання, приєднуйтесь)
І ми будемо малювати зимові візерунки чи навіть незимові)
Адже сьогодні ми поговоримо про Мистецтвознавство



 Мистецтвозна́вство — гуманітарні науки, що вивчають закономірності функціонування мистецтва, поєднують у собі історію і теорію мистецтва, а також художню критику.
Мисте́цтво — одна з форм суспільної свідомості; вид людської діяльності, що відбиває дійсність у конкретно-чуттєвих образах, відповідно до певних естетичних ідеалів.[1] У широкому сенсі мистецтвом називають досконале вміння в якійсь справі, галузі; майстерність.


                                                       Отже, ОЕ - фарби/спреї.

 Додаткові елементи: серветка, годинник, чіпборд, шнур/нитки, напис, мереживо


Роботи для натхнення:
Запрошений дизайнер
Всем привет! Меня зовут Евгения Чалык и творю я под ником Скрапмастерская Ginger.
Активно веду блог Скрапмастерская Ginger и канал Youtube ''Скрапмастерская Ginger''


Спасибо большое за приглашение! Очень приятно, что отметили мою работу.

Я "за" классический скрапбукинг и очень люблю бумажные товары..

Бумага, высечки, вырезалки, калька...Всё это доставляет неимоверное удовольствие, а результат радует!



Без вспомогательных материалов конечно не получится результата wow, я уважаю многослойность и рассматривать такие работы можно долго!
Ну и для красивой многослойности - чипборд незменим! Отдельная благодарность за чипборд спонсору https://scrapochka.com/Сегодня у меня открыточное настроение и на удивление фиолетовые оттекни, которые вообще не люблю ...
Я использовала несколько дополнительных элементов - чипборд - часы  и рукопись, кружево и часы - они же на чипборде.
Главный ОЭ - краски - использовала для создания фона MagicPaint от ФД в цвете indigo with gold.
Интересное задание! Было очень приятно творить для ArtClubUa




Роботи нашої команди:
Олена Базюк
У мене для вас квітучий лавандовий блокнотик)
Використала матеріали від нашого спонсора «ScrapJoy - територія скрапбукінгу».
тому зовсім скоро покажу детальки)
Мій рядок : фарби/спреї-чіпборд-мереживо



Людмила Половинко
Для нашого завдання я підготувала скриньку для рукодільних дрібничок. Скринька ділиться на шість відділень, що робить її надзвичайно зручною у користуванні.
 Мої ОЕ: фарби, мереживо та чіпборд.




Лєна Рукодільник
Для нашого завдання я вирішила зробити декоративний ліхтарик з кольорами настопного року. Для цього я використала заготовку-конструктор від Фабрики Декору
та неймовірні квіти з наборів Cortez ''Craft'' та Mystery Dream ''Новорічна карамель'' від 
Iris-scrapbooking.
Мій рядок: фарби, чіпборд, мереживо





Умови:
• стоврити будь-яку рукодільну роботу, надихнувшись завданнямОбов'язково вкажіть, які додаткові елементи ви використали.
(ОЕ - фарби/спреї.
 Додаткові елементи: серветка, годинник, чіпборд, шнур/нитки, напис, мереживо)
 додати в пості посилання  та банер нашого завдання;
 додатися в лінки до 02.01.

Нагадаємо про наші чарівні призи, що очікують рендомного щасличвика та запошеного дизайнера:

Iris-Scrapbooking надає 2 набори квітів Iris на вибір





Виробник чіпборду - творча студія Sкрапочка дарує переможцю
сертифікат на 100 грн




Сертифікат на 100,00 грн. від




-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.01.2019 року.








2 коментарі:

  1. Девочки, очень красивые работы, спасибо за вдохновение!!! Задание просто блеск)))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякуємо, та чекаємо Ваші роботи)

    ВідповістиВидалити