18 травня 2018

Огляд дизпосилочки від нашого спонсора IRIS scrap-booking. Олена Базюк

Привітики!
Сьогодні з вами я,  Олена Базюк
і буду вам показувати красу, яку отримала від нашого спонсора 
І ще хочу вам нагадати, що IRIS scrap-booking 
є виробником власних квіточок та гіпсових фігурок.
І покажу вам детальніше цю красу)
 Неймовірно весняні та літні квіти з чудовою палітрою для будь яких ваших робіт.
Реально ці квіти - фантастика...моя любов)
Якість матеріалів дуже класна і ще тичинки...мені подобаються коли тичинки збагачують квіти

А тепер детальніше кожен набір
Набір квітів First Love персик-мята
 Ніжний набір Anemone ''Baby Shabby''
 Набір квітів First Love пісочно-голубой мікс
 Квіти Monsella brown
 Квіти First Love троянда+бузок
 Набір квітів Monsella grey-pink
 А от і гіпсові матеріали
Набір полімерних фігурок ''Політ метеликів''
 Мої улюблені рамочки з набору ''Романтичний настрій''
 І морське натхнення з фігурками з набору ''Мрії про море''
А хто ж про нього не мріє)))
І я також вже хочу на море, ще трішки)
А ще дуже багато краси для свого хоббі ви знайдете в магазині IRIS scrap-booking

Дякую, що завітали до нас!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !

Немає коментарів:

Дописати коментар