04 вересня 2017

Рукодільне.3-в-рядок "Помаранчевий колір"

Привіт наші любі!
Новесеньке завданнячко саме для вас!Презентуємо тему завдання:          ПОМАРАНЧЕВИЙ

Помаранчевий – дуже чуттєвий колір, оскільки він – це пом’якшений червоний. Він є улюбленим не для великої кількості людей. Даний колір асоціюється з емоційними реакціями і внутрішнім магнетизмом.
І ще одна важлива деталь: помаранчевий колір дуже близький до золота, який є кольором успіху і багатства. Ті, кому подобається цей колір, здатні на щирі почуття і інтуїтивно налаштовані на успіх. Якщо ваш улюблений колір оранжевий, то кнопки вимикача, коли справа доходить до пристрасті, у вас немає. (джерело http://cikave.org.ua/discovery/znachennya-koloriv/)
А ще цей колір позначає дію та ентузіазм. Спонукає йти вперед, допомагає звільнитися від нав’язливих страхів і зміцнює морально. Помаранчевим кольором лікують психічні зриви і депресії. Якщо у вас поганий настрій, подивіться на що-небудь оранжеве. Помаранчевий неодмінно підніме ваш настрій, особливо якщо за вікном зима. Взимку через відсутність сонця всі радіють помаранчевому ще більше, ніж влітку. Особливо популярними в холодну пору року є сонячні мандарини та апельсини, що, власне, теж пов’язане із колористикою. До речі, ефективну рекламу складно уявити без помаранчевого.
Люди, які віддають перевагу цьому кольору, – творчі особистості. Вони сильні, волелюбні, щирі. Вони мають невичерпну енергію, яку необхідно вихлюпнути, наприклад, створивши черговий шедевр. (джерело http://procikave.com/znachennya-koloriv.html)
Ну, що? Трішечки розбуркали свою уяву? Якщо ще ні, то швидше шукайте щось помаранчеве! Та мерщій творіть роботу для нашого завдання!))))

Головний елемент, як ви здогадалися - ПОМАРАНЧЕВИЙ КОЛІР.
 Необхідно також використати не менше 2 допоміжних: листя, дерево, фарба, нитки, клітинка, цифри,квіти, букви, кожзам, спрeй, гудзик, рамка.

Роботи запрошених дизайнерів:
Привіт. Я, Половинко Людмила, рада сьогодні надихати вас своєю роботою. З приходом осені ночі стають холодними, а дні залишаються теплими. З кожним днем листя на деревах міняє своє забарвлення. Зелені листки стають золотими, чевоними, жовтими та оранжевими. Я люблю цю пору саме за розкішні золоті ліси та сонячні дні. Для завдання я зробила листівку в якій переплелися холодні ночі, теплі дні та барвисті ліси. 
Щиро дякую за запрошення подизайнити з вами! Натхнення та любові!


Дарья Довгань
Усім привіт. Мене звати звати Дар'я і дуже рада бути запрошеним дизайнером у цьому чудовому блозі. Я дуже люблю завдяння 3-ри в рядок. У них завжди є великий простір для творчості.
Почувши тему завдання в мене одразу зародилася ідея осіннього блокноту для важливих та натхненних записів. Сьогодні я Вам покажу два розділювачі до цього блокноту. З обов'язкових елементів я використала оранжевий колір, листя, текстуру дерева та бризки фарбою. Дуже сподобалось творити із нової колекції "Фабрики декору" Botany Autumn і чіп випущенний до цієї коллекції дуже доречний. Він додає роботі атмосферності. Так як чіп я люблю натуральний, тобто не фарбований то я використала його зворотньою стороною. Для мене це приємна особливість чіпу від фабрики. Натхнення Вам та теплої затишної осені. Я дуже люблю осінь. А Ви??


Роботи нашої ДК для вашого натхнення:
Перші дні осені і наше завдання мене надихнуло на створення декору - 
осіннього віночка. Мій рядок - помаранчевий, листя, дерево та фарба 
(нею я розмалювала свій кленовий чіпик-листок)

Євгенія Чунис
На початку вересня у  мам школярів є свої плани на помаранчевий колір!
Хто ще зі мною?
Мій рядок : помаранчевий - фарба - листя - цифри

Тетянка
На дворі осінь, а я згадую про весну. А саме про маленьку подорож на Кіпр.
Основні кольорові акценти - помаранчеві. Також використала листя, фарбу (для капельок), нитки,  гудзики та рамку.

Сіправська Надія
У мене по завданні склався ось такий яскравий помаранчево-зелений тег..
Важливим елементом декору є рамочка чіпбордова і гілочка від нашого спонсора - магазину Вензелик.
А рядочок у мене склався такий:
помаренчевий колір - квіти - спрeй - рамка


Трішечки про подаруночки до цього завдання.
Фабрика Декору - надає СЕРТИФІКАТ НА 100 ГРН

Майстерня чіпборду Вензелик - СЕРТИФІКАТ НА 75 ГРН
Сертифікат на 100 грн

-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -

Чекаємо на ваші роботи до 01.10.2017 року.
Нагадуємо, що призи ми висилаємо по Україні безкоштовно.

Затаїв подих, чекаємо на Ваші роботи)




Немає коментарів:

Дописати коментар