15 квітня 2016

Натхнення від Наді та ONE GOGtm

Привіт-привіт! Сьогодні я, Надя, знову з вами! І я дуже хочу поділитись з вами своїм натхненням, своїми роботами, своїми враженнями від використання матеріалів нашого спонсора - виробника матеріалів для творчості ONE GOG.
Зразу скажу, що я в захваті від якості продукції і дуже рада що це саме український виробник. А ще подобається, що вони прислухаються до думок і побажань клієнтів, щоб створити як найкращий товар.
Перш за все хочу показати ось таке панно з рамкою, яке я зробила для себе, для моєї нової майстерні. Ось увесь перелік використаних матеріалів:
дерев'яна рамка
структурний гель - Білий
фарба пастельна - Фіолетова лаванда
спрей металік - Рожевий
спрей металік - Голубий
перлинки - Персикові
тичинки цукрові - Білі
тичинки - Білі
бірочки, теги



На черзі ось така весняна, яскрава листівка, із саморобним фоном. Використані матеріали внизу, а ще є невеличкий бонус - моє перше відео із процесом створення цієї листівки. Дуже сподіваюсь що воно буде корисним і трохи надихне вас.
Використані матеріали:
структурний гель - Білий
фарба пастельна - Персик
грунт кольоровий - Фісташковий

спрей - Червоний
спрей металік - Золотий
фарба золотий ефект - Золото
декоративні цятки - Салатові
тичинки цукрові - Білі
тичинки - Білі
тичинки - Зелені

Яскрава листівка, з тюльпанами і шикарним коричневим фоном.
структурний гель - Білий
фарба золотий ефект - Золото коричневе темне
перлинки - Бірюзові світлі
спрей - Зелений

І на останок листівочка з маскою.
Використані матеріали:
папір - Горошок
папір - Версаль
фарба золотий ефект - Золото коричневе темне
фарба золотий ефект - Золото
фарба золотий ефект - Голографічне срібло
фарба пастельна - Аквамарин
перлинки - Персикові


Ну ось і все, з вами була Сіправська Надія
До скорої зустрічі!

2 коментарі:

  1. Надінька, яка ж краса))) кожна робота прекрасна по-своєму)))дякую за детальний опис і МК)))

    ВідповістиВидалити