15 квітня 2016

Великоднє натхнення від Вензелика та Каті

Привіт усім читачам нашого душевного блогу.
Сьогодні з Вами я, Катя, буду Вас трішки надихати із нашим постійним спонсором майстернею чіпборду - Вензелик.
Так, як на календарі вже половина квітня (ох і збіг швидко час) - це означає. що зовсім скоро, ну ще буквально чуть-чуть і ми будемо святкувати велике та світле свято - Великдень. 
А я в свою чергу хочу трішки надихнути Вас своїми великодніми, весняно-квітковими та не менш яскравими тегами.
 Тепер розглянемо окремо кожен. 
Цей у таких патріотичних кольорах. Мені надзвичайно сподобалось поєднання із пасхальною тематикою. Використала чіпборд - Лоза04
 А цей зробила під свій настрій. Такий яскравий і трішки по своєму веселий.
Використала чіпборд - Великодній кошичок 02
Що ж, Ви також не гайте часу, та вже помаленько закупляйте родзинки для паски. Складайте пасхальне меню. Погляньте до своїх великодніх кошичків, а з вами була я, Катя.
Приємного Вам натхнення і вдалого дня.

4 коментарі:

  1. Ух! Вот это красота!!! Такие ярки и праздничные получились!!! Класс!

    ВідповістиВидалити
  2. Такі весняні! Чіпборд самодостатній сам по собі, а в такому поєднанні виглядає зовсім чудово.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Ооо, з чіпбордом я трішки намучилась. Він мені не підходив до листівок, а тоді витягла теги, і робота пішла швидко.

      Видалити