02 лютого 2024

Завдання ЛЮТОГО - Дошка натхнення від Олени Базюк

Привітики!

Ми знову повернули у наші завдання Дошки натхнення.
Адже треба щось змінювати, щоб було цікавіше і менше монотонності)
І цього року кожна Дошка натхнення буде від нашого дизайнера.
Отже, зустрічайте та надихайтесь Дошкою натхнення від Олени Базюк.


Дошка надихає своєю ніжністю та романтичністю… Цей трепетний перехід від зими до пробудження весни, цей легкий свіжий вітерець першого тепла і променів сонечка… 
Поява перших тендітних весняних квітів з-під снігу... Перші комашки та мелодійний спів пташок… Вже хочеться цього)
Тому, навіть, якщо за вікном у вас ще і досі зима, ви можете створити трішки весни разом з нами)
А, можливо, Дошка надихне вас на створення ще і свіжої морозяно-зимової роботи.
Обирайте, надихайтесь і творіть!
В Іnstagram додавайте роботи по хештегу #artclub_mood1

Завдання
Надихнутись ДОШКОЮ (палітра, настрій, окремі елементи, асоціації) та створити будь-яку рукодільну роботу. Обов’язково вкажіть чим саме ви надихнулись!

Правила:
♥ cтворити будь-яку рукодільну роботу, надихнувшись ДОШКОЮ
♥ Ваша робота має бути новою і нецифровою;
♥ у Вашому пості має бути: для блогу - банер і посилання на завдання, 
                                                для Instagram - #artclub_mood1 і @artclubua
♥ додатись в лінки до 02 березня включно
♥ за результатами завдання ми оберемо ЗД.

Натхнення від Запрошених дизайнерів!


Happy new year! I'm so exited to participate in @artclubua's new task with this delicate moodboard. I love this shabby color palette! My favorite style! I made a card incorporating some of the elements from the moodboard (door, lace and flowers). I cannot wait to seeing your work for this new challenge :)






Привіт, друзі! Сьогодні хочу поділитися зовсім не зимовою, але дуже ніжною роботою. Я надихнулася дошкою - надзвичайне поєднання кольорів - витончена м'ята, тендітний блакитний і трохи рожевої пудри. Це поєднання кольорів я знайшла у папері @minaypapers, колекція зовсім не нова, але дуже мені до вподоби. Трохи кольорів додала фарбами і, звичайно, прикрасила квітами.






Дошка натхнення від Олени Базюк треба визнати дуже натхненна, особливо в цей час, коли за вікном у мене майже весна . Бо снігу взагалі нема, пригріває сонечко, небо блакитне-блакитне і пташки переспівують одне одного.. і дні стають довші. А це щастя для скрапера!
Щоб наштовхнути вас на творчість разом з нами у завданні місяця, з дошки я використала віночок, мотив звисаючих гілочок над дверима, мереживо і загалом всю легкість та поєднання кольорів. Думаю, це видно і відчувається одразу.






Натхнення від наших дизайнерів:


Ніжна та вишукана дошка від Оленки не залишила мене байдужою і я не маючи вибору в матеріалах, але творила в своє задоволення.
В мене сьогодні листівка зроблена з паперу Скрепочка Скрап.




Для цієї дошки я створила романтичний і ніжний альбом. Вже давненько не робила декорованих альбомів) натхнення воно таке..)))





Це просто неймовірна дошка, дякую Оленко, за чарівну та вишукану палітру!
Я з радістю творила свою листівку з матеріалів від Фабрики декору, а саме це фонові листи, та колекції вирізалок. А найбільше мене звичайно надихнули двері та ці просто неймовірні кольори палітри)






Вау! Така ніжна дошка! Оленка надихнула мене м'ятно-золотавою палітрою та легкістю. Відчуття весни додало закоханих пташок у віночку з гілочок. Так захопилася фарбами та ажурністю білої вирубки, що забула про штампи)))





-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.03.2024 року включно.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter