08 січня 2024

Завдання "3 в рядок" ОЕ - топінг

Привітики усім і привітики Новий рік!

Нехай цей рік принесе нам ПЕРЕМОГУ і МИРНЕ НЕБО! Будьте щасливі, закохані і кохані, цінуйте і насолоджуйтесь кожним моментом життя, мрійте і вірте в дива!

Сьогодні у нас Завдання «3 в рядок» з ОЕ - топінг 
Топінги в скрапбукінгу довершують роботу і надають їй більшої легкості, цілісності і багатошаровості, де ще раз підкреслюють всю красу в деталях)
Декоративні топінги, можна сказати, це як фінішні мініелементи для робіт.
І, насправді, вони бувають дуууже різні, від дрібнесенького піску і мікробісеру до 
кришталевих і кварцевих камінчиків...
Топінг можна використовувати у всіх роботах - святкових новорічних і різдвяних, 
ніжних дитячих і романтичних квіткових та у брутальних чоловічих.  
То ж, цього разу топінги в нас у головній ролі) 
В Іnstagram додавайте роботи по хештегу #artclub_topping 


Завдання
Ви можете створити будь-яку рукодільну роботу з ОЕ -  топінг
та обрати будь який з цих додаткових елементів  - 2 на вибір:
мереживо, дзвіночки, кориця/бадьян, стрічки, квіти, крафт.

Правила:
♥ необхідно використати основний обов'язковий елемент та ще 2 із запропонованих по списку,  створивши будь-яку рукодільну роботу. Обов'язково вкажіть свій рядок з використаних елементів! Завдання рукодільне, можна   не тільки скрапити, а й шити, вишивати, в'язати, малювати, декупажити тощо; 
♥ Ваша робота має бути новою і нецифровою
♥ у Вашому пості має бути: для блогу - банер і посилання на завдання, 
                                               для Instagram - #artclub_topping і @artclubua
♥ додатись в лінки до 02 лютого включно
♥ за результатами завдання ми оберемо ЗД; 
Повна версія правил - тут.


Натхнення від нашого Запрошеного дизайнера!


Привіт, друзі!
Вітаю всіх з прийдешніми святами, бажаю здійснення всіх бажань.
Сьогодні моє улюблене завдання - "3 в рядок".
Але цього разу мені дуже захотілося втілити у роботі всі забаганки - топпінг, мереживо, дзвіночки, бадьян, стрічки, квіти і крафт.
Сподіваюсь, вам сподобається моя листівка.





Натхнення від наших дизайнерів: 


Привітик. Для нашого завдання я зробила серію різдвяних  листівок, які робила з величезним задоволенням, люблю такі маленькі швидкі листівки. Мій рядок- топінг, кориця/бадьян, дзвіночки, квіти, крафт.
Роблю для себе квест - не накопичувати обрізки паперу, пробую максимально їх використовувати. Обрізки накопичуються з величезною швидкістю, тому усі #залишки_в_діло 





В мене вже весняна квіткова листівочка)
Мій рядок: топінг-мереживо-квіти





Привіт🙌
У мене квіти серед зими)
По нашому завданню я зробила листівку дуже весняну, навіть літню, з метеликами🦋.
Окрім ОЕ у мене ще є стрічка, мереживо і квіти 🎀🌸




Від мене сьогодні тег для подарунка. Трошки зимовий, але вже і про ніжну весну.
Мій рядок - топінг, мереживо, квіти і крафт.
У якості топінга використала глітер, щоб надати виразності вирубці - гілочці з квітами. Мереживо використала аж у трьох варіантах - справжнє, у вигляді вирубки та відбиток штампа. З крафту основа тегу та вирубка квіточок. а ще використала скраппапір, сторінку з книжки, кальку, шнурочок, нитки, пару ножів і штампи.




- ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.02.2024 року включно.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter