27 липня 2021

Огляд посилки від Скрепочка-Скрап для Людмили Половинко

   Привітики!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко буду показувати свою натхненну посилку від нашого спонсора  Скрепочка-Скрап .
В моїй посилці багато квітів для вирізання, о це я вже відвела свою душу))



Я фанат вирізалок, вирізаю з паперу все, що тільки можна там вирізати, тому такий набір для вирізання для мене це маст хев для кожної роботи. Маючи такий набір можна зробити роботу використовуючи лише вирізані паперові елементи і вона буде виглядати довершено та унікально.
В Скрепочка-Скрап тепер з"явився папір щісльністю 240 г/м2, що не може не радувати, так як він дуже щільний та якісний, і такі вирізалки не потребують додаткового ущільнення. Цього разу я взяла два набори для вирізання: Набір скрап-паперу для вирізання Tender spring та Music



Тут неймовірні вирізалки, розкішні дизайни та гарна палітра, хоч і набір паперу Музика я і не брала, але вирізалки підійдуть і до інших колекцій. Але вже знаю точно, що саме такий набір я візьму наступного разу, ця колекція дууже стильна 


Ще одна колекція, яку я вже давно хотіла і мріяла її отримати та попрацювати з нею - це Старовинна оранжерея, яку я вже всю порізала і готова приступати до творчості і творити нові роботи. Новеньку ніжну і світлу колекція Tender spring я також не могла оминути і кинула до свого кошика і вже на сьогодні сворила з неї дві ніжні роботи)).





І звичайно, що я не могла не взяти ще додаткові листки для вирізання, яких мені ніколи не вистарчає. Вирізалки з різних колекцій є різного розміру і ними можна гарно доповнювати композицію від малого до великого елемента.
Взяла я такі листки у свою колекцію:

Пропоную все більш детально порозглядати на фотографіях


















І до свого замовлення я отримала в подарунок один набір Dragons розміром 15*15 см і це так приємно та мило)). 



Щиро дякую нашому спонсору  Скрепочка-Скрап, а особливо за шикарні дизайни паперу та папір щільністю 240 г/м2))

З вами була, Людмила Половинко
І скоро я вам покажу щось новеньке з цими матеріалами)

Натхнення вам та тепла у серці))