23 липня 2021

Натхнення до завдання з Ольгою Гереджук

  Всім привіт! 

Сьогодні з Вами Ольга Гереджук і моє натхнення до Дошки натхнення "Подорожуй Україною" - Моє Море!



Для завдання я підготувала морську листівку. Літо, море, пляж - ось так потрібно відпочивати, хоча не завжди ми виділяємо на це час, а можливо хтось любить відпочинок в горах чи на дачі. Наша дошка дуже надихає своїм кольором та темою, вона така свіжа, сонячна і  водночас прохолодна. Я надзвичайно люблю море та обожнюю кольори, які присутні на дошці. А творила я з новеньким морським скраппапером MEMORIES OF THE SEA від Фабрики Декору. В цій  колекції дуже гармонійно підібрані кольори, споглядаючи на кожний лист відчуваєш особливу  атмосферу.

Обов'язково беріть участь у нашому завданні.

З вами була Ольга Гереджук

Бережіть себе!


Немає коментарів:

Дописати коментар