13 квітня 2021

Огляд посилочки від ScrapEgo для Євгенії Чунис

 Всім привіт!

Сьогодні з вами я, Євгенія Чунис, та наш спонсор ScrapEgo .

І ми показуємо різні цікавинки з міксмедійного світу!




                             З чого б ви не почали... а почати потрібно з основи.

Для цього нам знадобиться  

грунт




Швиденько пускаю його в роботу. 
А чого чекати, шматки ламінату вже і так залежались!


Хто любить міксмедію, той знає, що фарб багато не буває.




А тут я вже спробувала гелі: і глітерні , і кракелюрний.






До речі,  у кого дітки фанати слаймів ( як у мене), 
той оцінить консистенцію і текстуру :)

Помилуйтесь!







А тут я вже вирішила готуватись до Великодня і заодно протестувати кракелюрну пасту, фарбочку і грунт. Це не кінцевий результат, але ним я вже втішена. 


Ще в моїй посилочці були:



Дякую, що любите міксмедію , як ми!


Немає коментарів:

Дописати коментар