11 квітня 2021

Натхнення до завдання "3 в рядок" ОЕ- Жовтий від Daria Dovgan

 Привіт-привіт! Сьогодні з вами Daria Dovgan

Ось нарешті весна завітала до нас зі своїм теплом, квітами та сонечком. 

Хочеться все більше часу проводити на дворі і гуляти. 

Сьогодні хочу вам показати своє натхнення до нашого завдання  квітня "3 в рядок" ое Жовтий

В мене склався весняний конвертик.
З нашого рядочка я використала жовтий колір, квіти, чіпборд, краплі\бризки та штампи.


У роботі використала матеріали від наших спонсорів.
Чіпборд від Скрапочки, з ним чудово працювати. А асортимент на сайті залишить байдужим лише того, хто далекий від творчості. Я останнім часом фанат рамочок)))
Фактурні відштамповки квітів мені допомогли зробити зробити матеріали від ТМ ScrapEgo, я використала алкогольні чорнила трьох відтінків та кракелюрний лак-акцент



Надихайтеся разом з нами та нашими спонсорами.
З нетерпінням чекаємо на ваші сонячні роботи)))
З вами була Даша
Цьом


Немає коментарів:

Дописати коментар