28 листопада 2020

Двері в зимову казку від Олени Базюк, ScrapEgo та Sкрапочка

Привіт наші читачі!
Тук, тук, тук, ви чуєте? Це вже стукає у двері зимова казка...
Сьогодні з вами я,  Олена Базюк і буду надихати вас зимовим настроєм)
А моє натхнення отримала разом з матеріалами від наших спонсорів 
Напевно, найцікавіше у кожному святі, це підготовка до нього.Особливо, коли мова йде про Новий рік та Різдво. Дуже люблю зимові свята , їх атмосферу і приготування)


Прийшла зима і свята привела)
Зима – це не тільки сніги і морози, а ще зимові свята. Скільки цікавого й казкового несуть нам народні традиції, їх святкування. Вони відкривають перед нами чудові сторінки чарівної казки, яка чарує своєю красою, заворожує, залишаючи на згадку щось незвичайне, що запам’ятовується на все життя.
В основі в мене казкові двері, їх робила із матеріалів від ScrapEgo )
Результат мене дуже потішив і надихнув) 
Чудові тріщинки вийшли в мене за допомогою кракелюрного лаку-акцент
а топінги я клеїла на  гель-медіум глянцевий.

Використала святкові новорічні чіпборди від українського виробника  Sкрапочка
їх покривала восковими пастами-фарбами від ScrapEgo .



 Дякую, що завітали до нас!
Не забувайте про наше завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете не тільки отримати нагороди, а ще й виграти багато подаруночків беручи участь в завданні!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !
Використані матеріали:
ScrapEgo


Немає коментарів:

Дописати коментар