23 листопада 2020

Альбом для принцеси від Людмили Половинко та Скрапочка

    Привіт, друзі!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, з свіжим натхненням з чіпиками від українського виробника  Sкрапочка.



Люблю чіпик від  Sкрапочка за гарні дитячі дизайни, які такі милі та ніжні, що мають посісти особливе почесне місце в кожній роботі.
Більшість чіпиків, які я використала в своєму альбомі я купую вже не вперше і, завжди, вони розлітаються у мене, як "гарячі пиріжки"))


На обкладинці у мене рамочка з короною, та напис,який я замовляла індивідуально під свій процес, і це мега зручно, так можна замовити ім"я дитини чи якийсь індивідуальний напис для кожної дитини.


Перед переглядом усіх фотографій пропоную Вам переглянути відео огляд альбому, щоб побачити все в динаміці.



Перший розворот в мене про вагітність та народження малюка, тут є конверт для фото з узі та багато кишеньок для зберігання тегів з записами про події цих днів, друга сторінка присвячена першому купанню малюка.




Наступний розворот про забави та іграшки. Тут я використала чіпики мімішні зірочки та першу дитячу іграшку



Третій розворот про перші кроки та перший зубчик, тут також є конвертики для зберігання  зубчика та тегів із записами. Я використала фішку з відбитками ніжок та зубчик




Наступний розворот про зростання та успіхи маленької принцеси та п"ятий розворот про перший день народження. Ці розвороти доповнила зірочками та веселкою






З вами була, Людмила Половинко
Натхнення вам та тепла у серці))

Немає коментарів:

Дописати коментар