22 жовтня 2020

Огляд посилки від Вікторії Рудман та Скрапочки

Привіт!
З вами Вікторія Рудман і свіженька порція чудових матеріалів від Скрапочки)





Та кількість чіпборду, що є в магазині, завжди ставить перед надзвичайним вибором - як спинитися?)))
Адже тематика найрізноманітніша! От я зібрала у цьому фото такий вінегрет - весільний чіп, крила, фоновий, шестерні, сердечка...)


Рамки - моя слабкість)) Цього разу прямо різних форм - кругла, овальна та в формі серця)


Кулінарна тематика цього разу мене не залишила осторонь) Гляньте, який чудовий набір! Саме те для кулінарки! І ця досочка із поваром - любов з першого погляду))


Ще одна моя любов - ось ці величезні шестерні! Це підставки під чашки, але у мене на них свої плани)))


Різноманітна тематика в наступному фото: і стімпанк, і різний стілець, стрілочки та нотки.


Ну і класика - вензельки)


А ще Скрапочка любить дарувати подарунки) Цього разу ось такий)


Список моїх скарбів нижче:

Чіпборд Набір Кулінарія, Картон світлий 1,6 мм
Чіпборд кругла Рамка, Картон світлий 1,6 мм
Чіпборд Рамка ажурна, Картон світлий 1,6 мм
Чіпборд Лампочка, Картон світлий 1,6 мм
Чіпборд Крила ангела, Картон світлий 1,6 мм

Творіть із задоволенням!
Ваша Віка♥


 

Немає коментарів:

Дописати коментар