21 жовтня 2020

Романтична листівка від Людмили Половинко та Скрапочка

    Привіт, друзі!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, з свіжим натхненням з чіпиками від українського виробника  Sкрапочка.





Чомусь, у своїх роботах я часто обходжу стороною сірий колір, Але сірий буває різного відтінку) і сьогодні в мене сіра листівка, яка зовсім не похмура, а ніжна і світла, яка багата на елементи та деталі. Тут багато квітів та розкоші, саме те, що дуже актуально до дня весілля. Сьогоднішня моя листівка виконана в спокійних ніжних кольорах сіро-фіолетових відтінків.



Основним елементом в мене є рамка від якої я вже формувала свою композицію. Рамка досить велика і об"ємна та притягує увагу до себе, тому саме там я розмістила напис Вместе навсегда. Я часто використовую чіпики в оригінальному вигляді, люблю їхній природний колір, але тут знайшла свої рідкі перлини, які стояли в шафі)) Це покриття додало блиску та мерехтіння роботі, що дуже актуально для весільної роботи. 



В композицію для різноманітності я додала мережива, чіпик гілочки шипшини та маленькі квіточки, які ускладнили мою композицію та збагатили її.
На останок додала паєток, нанесла улюблені топінги та білі бризки, чим і об"єднала усю композицію в одне ціле.

З вами була, Людмила Половинко
Натхнення вам та тепла у серці))