07 жовтня 2018

Огляд дизайнерської посилки від Scrapbooking-Ukraine з Лєною Рукодільник

Привіт-привіт!!!

І знову з вами Лєна Рукодільникта наш незамінний спонсор-чарівник магазин Scrapbooking-UkraineСьогодні я знову поділюсь з вами, що я отримала в якості дизайнерської посилочки…




Ми з чоловіком дуже любимо подорожувати та робити фото. Але ж ті фото хочеться зберегти не просто на комп’ютері, хочеться, щоб вони жили! Для цього я почала робити тревел-альбоми і вони стали найулюбленішими моїми проектими)
Тож для таких альбомчиків та блокнотів мінорі я обрала папір з різних наборів, але які між собою будуть гармонійно перекликатись.
Ну що ж, ось мої скарби, від яких я не можу відірвати погляд, адже вони просто неймовірні!!!















 Тож, я запрошую Вас до магазину Scrapbooking-Ukraine, де Ви зможете знайти ще більше матеріалів на різну тематику та смак, адже асортимент магазину вражає та постійно оновлюється!
Ну що ж, я Все поділилась та про все розповіла, тож буду працювати, щоб надихати Вас на неймовірні роботи)
З Вами була Лєна Рукодільникта супер-магазин Scrapbooking-Ukraine!



Дякую за увагу та до наступних зустрічей)))

Немає коментарів:

Дописати коментар