11 жовтня 2018

Натхнення від Лєни Рукодільник та Scrapbooking-Ukraine


Привіт-привіт!!!

З вами Лєна Рукодільник та наш чудо-спонсор магазин Scrapbooking-Ukraine.
Сьогодні я до Вас з новим натхненням – тревел блокнотом




Як я вже писала раніше, ми з чоловіком дуже любимо подорожувати. Перед кожною з подорожжю ми готуємось та складаємо маршрути. І для таких записів нам постійно потрібний якийсь блокнот. Але ж блокноти мають здатність закінчуватись. Але у блокнотах мідорі можливо змінювати блоки.
Тож, я й вирішила зробити такий блокнот, щоб він був з нами у кожній мандрівці але з різним наповненням.





  

Для блокноту я використала:
Набір паперу "St. Tropez", 6 л, 30х30 см від Prima Marketing, двосторонній папір Cartes Postale, 30х30 см від компанії Prima, двосторонній папір Marveilleux, 30х30 см від компанії Prima з магазину Scrapbooking-Ukraine. До речі, у цьому магазині Ви зможете знайти ще більше матеріалів на різну тематику та смак, адже асортимент магазину вражає та постійно оновлюється!

Сподіваюсь, я надихнула Вас на створення чогось чарівного та практичного, а я буду працювати, щоб надихати Вас на неймовірні роботи)

З Вами були Лєна Рукодільник та супер-магазин Scrapbooking-Ukraine!


Дякую за увагу та до наступних зустрічей)))

Немає коментарів:

Дописати коментар