01 лютого 2017

Натхнення від Scrap Box та Флокси

Усім вітання! Як настрій? Чи надихають вас ще зимові краєвиди чи вже чекаєте на весну та тепло? Я вже подумки повернула курс на весну, що добре простежується в моїх роботах - квіточки, бантики, сердечка))
Сьогоднішня порція натхення з чіпбордами від ScrapBox, від мене, Флокси.
Давно хотіла створити скрап-сторінку про себе в творчості, та все не доходили руки. А тут все склалось - папір в поєднанні з чудовими дизайнами чіпборду, палітра моя!
Чіпорд-ножнички я покрила двома шарами фіалквоої пудри та заембосила (можна було б попредньо прогрунувати його, та я вирішила не економити на пудрі). Ножиці - дуже гарні, ажурні, не малесенькі, саме про такі справжні я мрію, хоч і маю в своєму арсеналі одні симпатичні ножнички.
Таким же кольором заембосила і чіпборди-сердечка (зверху над фотографією).
Надпис "My big love" також заембосила пудрою - цього разу - мятного кольору (виробник пудри - Фабрика Декору). То ж заголовок у моїй сторінці ідеально пасує до його змісту. Сенс також ідеально підходить - так, творчість, моя велика-велика любов ♥



Використані  чіпборди:
Бажаю вам натхнення та гарного настрою, посміхайтесь кожному новому дню ♥

9 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Марино, робота неймовірна! Я з превеликим задоволенням розглядала усі деталі! Підкажіть хто виробник паперу і що це за колекція? Поодинокі бісеринки ви приклеювали чи пришивали?

      Видалити
    2. Дякую за компліменти, Людочко))
      Папір від Scrapberrys "Home Sweet Home", бісеринки пришиті вручну, не полінилась!

      Видалити