25 грудня 2016

Натхнення зі "Scrap Box"

Всім привіт!!!!На зв`язку Gyravlick)
  Натхненнячко золотаве та чорне, а ще ароматне))) Для мене неймовірно вишуканий, загадковий, новорічний будиночок! Прошу до перегляду частини моєї роботи з довгоочікуваною (для мене) лінійкою "Хулиганское 18+" чіпбордів від  "Scrap Box" . Мріяла про них, як тільки побачила презентацію

 


Дивімося...



 
Натяк зрозумілий)))))) І як же мене пересмикує, коли чую: "Та я й сама таке можу зробити". Та робіть))))))))))) 
Розмір мого будиночку 20 на 5 см, основа з перепльотного картону, покритий медіумом, пудрою, вгрунтований папір вирубний, приклеєні пайетки, гудзики, бадьян, кориця, а чіборд я покрила глосі, напис потім вкрила пудрою, а етнічну прикрасу гліттером)
До зустрічі вже зовсім скоро! Дякую  "Scrap Box"!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар