08 червня 2013

Зміни в Арт Клубі і Цукерка

Вітаємо наші любі!


Ви напевне зауважили, що АртКлуб UA трошки був у відпустці в місяці Травні. Скажемо вам, по секрету, що блог мало не припинив існування. Сталось так, що в житті багатьох дизайнерів пройшли зміни, і це також зачепило й власницю блогу Наталю Шпак. Її розклад нажаль більше не дозволяє займатись блогом так як би хотілось. Дизайнерів блогу це дуже засмутило, бо ми не були готові попрощатись з АртКлубом UA. Отже, Наталя запропонувала передати керівництво блогу в інші руки. 
АртКлуб UA має нових керівників, це Maria (Маруся) i Катя (Militariya). Коли я почула про те, що клуб треба буде закрити мені стало дуже шкода. Катя запропонувала нам взяти його під своє крило.  Я цьому була дуже рада. У нас з Катею склався дуже гарний тандем. Якщо я щось десь забуду або пропущу, Катя мені обов’язково нагадає. Наразі у нас все працює як швейцарський годинник, тож надіємось на плідну співпрацю і з нашими вірними читачами блогу.

З нагоди таких великих змін, ми пропонуємо вам взяти участь в розіграші цукерки. Правила дуже прості - 


  • бути постійним читачем
  • розповісти про цукерку в себе в блозі
  • додатись до Містера Лінки



 Loading InLinkz ...









9 коментарів:

  1. Молодці дівчата! Дуже рада, що ви зкооперувалися та змогли відстояти блог! Я дуже люблю забігати сюди, читаті цікаві статті та брати участь у завданнях!
    А тут ще забігла прочитати про зміни та втрапила на цукерку!
    Буду першою, хоч кажуть цей номер і не фартовий :)
    Банер на пенельці зправа.

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю дівчатка! Дуже за вас рада! Успіхів!

    ВідповістиВидалити
  3. Все буде добре, успішно і красиво! Вірних читачів і море натхнення вам :)

    ВідповістиВидалити
  4. Буду очень скучать за Наташей, за ее неординарными постами и фразами)Но надеюсь, что и с вами будет очень интересно и весело)) Удачи!

    ВідповістиВидалити
  5. Дівчатка,Ви молодці що взяли керівництво у свої руки!!!!У Вас чудовий блог,і шкода щоб він закрився!!!
    Удачі Вам)))

    ВідповістиВидалити
  6. успіхів та неймовірного натхнення вам!!! і дякую, думаю зрозумієте за що )))
    Виктори@ - дякую, я не зникаю назавжди, ви ще про мене почуєте ))))))))

    ВідповістиВидалити
  7. Вы справитесь! Держитесь! Мы все с вами!

    ВідповістиВидалити
  8. Хорошая идея должна жить и процветать !!!
    Удачи вам !

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую за такую чудову змогу! З радістю прийму участь))
    Ви молодці! Так тримати) Успіхів вам і творчого натхнення)

    ВідповістиВидалити