14 березня 2012

Результат монохромного завдання від Shabby chic ua


Привіт!
Оголошуємо результат завдання "Монохром", якепроводилося в блозі Shabby chuc ua. 
Отже, наші фаворити: 
Alёnushka
Chashechka 
Milaya 
mamoletik 
дівчата вибачайте що без посилань на ваші блоги
Щось твориться з блогером, коли я прикріпляю посилання, мене чомусь викидає з посту )


запрошеними дизайнерами стають
mamoletik 
Chashechka 
дівчата , якщо ви згідні зв"яжіться з нами
n.shpak.blogs@gmail.com 


усім бажаю успіху!!!!
па-па


6 коментарів:

  1. Ой, дуже дякую!!! Мені дуже приємно!!!

    Але цікаво яка ж двох моїх робіт увійшла до фаворитів? =)))

    Вітаю всіх переможців!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, що відмітили і мою роботу!!!!!!! І дякую за запрошення!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Alёnushka ви з двома роботами перемогли )))))))

    ВідповістиВидалити
  4. Ух ти! Дуже дякую, Наталочко!!! Мені надзвичайно приємно!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  6. Ура-а-а!!! Моя перша блого-перемога! Дякую і рада приєднатися!

    ВідповістиВидалити