04 жовтня 2023

Натхнення від Запрошеного Дизайнера @scrapvira

Усім привіт!
В ефірі @scrapvira
Я із задоволенням прийняла участь як Запрошений Дизайнер

Мій рядок – чіпборд + листок + шнур.



Я зробила шоколадницю, що призначена моєму сину звукорежисеру.
Звукорежисер - це справжній майстер звуку. Він робить творчий внесок у музичний світ та допомагає своїм студентам розвивати свій потенціал.
Але, як і у кожного творчого індивіда, у нього є свої маленькі слабкості. Для нього це шоколад.


Створюючи цей подарунок, я врахувала не тільки його слабкість до шоколаду, але й настрій осені, коли природа переходить у теплі відтінки жовтого, помаранчевого і коричневого. Обкладинка має декор, який нагадує про осінній ліс і листя, що падає.
Для обкладинки я обрала папір з колекції «School» від Е. Курдібановськой.
Ще я додала чипборд та вирубку, що відображає звуки та музику.





В Іnstagram додавайте роботи по хештегу #artclub_chipboard