03 жовтня 2023

Завдання "3 в рядок" ОЕ - чіпборд

Привітики!
Сьогодні у нас Завдання «3 в рядок» з ОЕ - чіпборд.

Технологія скрапбукінгу дуже захоплююча.
Одними з найуживаніших у цьому занятті матеріалів є саме чіпборди.
Ці елементи оживляють творіння майстрів, вносять в них родзинку.
Чіпборд – це об'ємна прикраса, вирубана або вирізана із щільного матеріалу.
Зазвичай такі елементи роблять із картону або фанери і вони практично незамінні деталі
в багатьох скрапбукінг проектах.
Виділяють кілька різновидів чіпбордів. Приміром, силуетні варіанти припускають вирізання зображення. Такі деталі можна додатково оформляти в різних техніках. «Гравіровані» моделі мають на своїй поверхні малюнок, прорізаний наскрізь. Вони вже готові до використання, фарбувати і прикрашати їх не потрібно. Моделі типу «декупаж» вже мають певне забарвлення. Деякі варіанти мають клейову основу. Вони легко прилипають до поверхні, що рятує майстра від додаткової роботи з нанесення клею на деталі. Це дуже зручно, особливо якщо декор дуже витончений (наприклад, написи)
В Іnstagram додавайте роботи по хештегу #artclub_chipboard


Завдання
Ви можете створити будь-яку рукодільну роботу з ОЕ -  чіпборд
та обрати будь який з цих додаткових елементів  - 2 на вибір:
листок, текст, пір’я, шнур/нитка, принт клітинка, кракелюр.

Правила:
♥ необхідно використати основний обов'язковий елемент та ще 2 із запропонованих по списку,  створивши будь-яку рукодільну роботу. Обов'язково вкажіть свій рядок з використаних елементів! Завдання рукодільне, можна   не тільки скрапити, а й шити, вишивати, в'язати, малювати, декупажити тощо; 
♥ Ваша робота має бути новою і нецифровою
♥ у Вашому пості має бути: для блогу - банер і посилання на завдання, 
                                               для Instagram - #artclub_chipboard і @artclubua
♥ додатись в лінки до 02 листопада включно
♥ за результатами завдання ми оберемо ЗД; 
Повна версія правил - тут.

Натхнення від нашого Запрошеного дизайнера!

Оля Плотнікова

Сьогодні зробимо з вами багатошарову листівку-конверт для грошового подарунка. Дуже зручний формат, як на мене - зліва місце для вітань, праворуч - кишенька для грошей. А закривається це все на магніт.
Однією з моїх фавориток є колекція паперу від @scrapmir #scrapmir_some_days, тому з матеріалів для декору підбираємо щось ботанічно-вінтажне: обов'язковий елемент чіпборд (у мене гілочки від @fabrikadecoru, вкриті золотим і білим ембосінгом), з додаткових елементів листок і кракелюр (подивіться-но тільки, які чудові тріщинки дає лак-акцент від @scrapego), шнур, текст і принт клітинка.
Приєднуйтесь до нашого завдання, з нетерпінням чекаю на ваші неймовірні роботи!





@scrapvira

З задоволенням приймаю участь як Запрошений Дизайнер.
Мій рядок – чіпборд + листок + шнур.
Я зробила шоколадницю, що призначена моєму сину звукорежисеру. Звукорежисер - це справжній майстер звуку. Він робить творчий внесок у музичний світ та допомагає своїм студентам розвивати свій потенціал.

Але, як і у кожного творчого індивіда, у нього є свої маленькі слабкості. Для нього це шоколад.
Створюючи цей подарунок, я врахувала не тільки його слабкість до шоколаду, але й настрій осені, коли природа переходить у теплі відтінки жовтого, помаранчевого і коричневого. Обкладинка має декор, який нагадує про осінній ліс і листя, що падає.

Для обкладинки я обрала папір з колекції «School» від Є. Курдібановської @e.kurdibanovskaia
Ще я додала чипборд та вирубку, що відображає звуки та музику.





Всім привіт! Дякую за запрошення творити для АртКлубу.
Дуже люблю це завдання- 3-в-рядок, бо це безкінечний політ фантазії.
На цей раз моя фантазія полетіла в сторону АТС і створилася серія «Осіння».
Що ж у мене склалося в рядок, давайте роздивимося.
Чіпборд-листочки розмальовані фарбами від Фабрики Декору, штамп текстпринт клітинка від Scrapmir та кракелюр на фоні пастою від ScrapEgo.
Всіх запрошую до участі в завданні! Натхнення всім!



Натхнення від наших дизайнерів:

Половинко Людмила

Осінню ми святкуємо день вчителя, а мама скрапер точно зробить подарунок для вчителя своїми руками. Мої листівки були зроблені для вчителів з класу мого сина, який в день вчителя привітає своїх улюблених вчителів.
Мій рядок: чіпборд, листок, текст, принт клітинка




Привіт! 
По нашому завданню у мене створилася чоловіча листівка. Іноді мені не вдається приборкати квадратну форму. Але цього разу було легко)
Я використала чіпборд стрілочки, соти та гудзики. Із додаткових елементів - напис та принт клітинка.


-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.11.2023 року включно.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter