11 лютого 2022

Зірковий блокнот від Олени Базюк, Sкрапочка та Tvorcha

Привіт-привіт!
Сьогодні з вами я, Олена Базюк і в мене для вас ніжний пудровий блокнотик для принцеси 
з матеріалами від нашого спонсора Sкрапочка )
А ви знали, що історія створення блокнота почалася в романтичній Франції? 
При дворі «короля-сонця» Людовіка XIV увійшла в моду манера непомітно передавати один-одному маленькі записочки, під час прийому або балу. 
Ці записочки були не просто шматочками паперу, їх старалися оформляти із смаком. 
Для зручності користування та зберігання чистих листків, знатні люди почали замовляли собі мініатюрні книжечки-обкладинки, з яких листки могли вийматися буквально одним 
порухом руки. Так з’явився перший блокнот )))
А от сучасні блокноти - це вже винахід практичних американців. 
Вони виявили, що блокнот може використовуватися не тільки для написання романтичних записок, але й, насамперед, для фіксування різноманітних коротких відомостей)


Мій блокнотик для маленьких зіркових принцес)
Для обгортки я використала замшу з магазинчику Tvorcha.com 
Дуже люблю її використовувати - затишна і приємна на дотик, практична в користуванні.
І, звичайно, в середині на розділювачах, я використала "принцесний" чіпборд від  Sкрапочка )





Дякую, що завітали до нас!
Не забувайте про наше завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете не тільки отримати нагороди, а ще й виграти багато подаруночків беручи участь в завданні!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !

Немає коментарів:

Дописати коментар