09 лютого 2022

Натхнення до завдання "3 в рядок" ОЕ - мереживо від Лєни Рукодільник та Фабрики Декору

  Всім привітики!!!

З вами Лєна Рукодільник і я до вас з натхненням до нашого нового завдання "3 в рядок" ОЕ - мереживо

І як завжди зі мною прийшов надихати Вас наш спонсор, виробник товарів для творчості - Фабрика Декору!


І хоч ще на дворі зима, та все ж таки вже хочеться весни, от і вийшла у мене листівочка з яскравими квітами-піонами. А ще, скоро день усіх закоханих, то ж листівочка якраз стане чарівним доповненням до подаруночку. 
Отже, для створення цієї листівочки я використала неймовірно гарну колекцію від Фабрика Декору "Peony passion", мереживний 3-д чіпик-рамочку в золотому кольорі. А ще, мої квіточки з тканити, що я фарбувала сухими фарбами від Фабрика Декору
А мій рядок, це мереживо, що проглядається серед шарів декору та мереживна рамочка-чіп, далі паєтки та бризки золотої фарби.













 На цьому буду завершувати, сподіваюсь Вам було цікаво) 

Натхнення Вам!!! 

Немає коментарів:

Дописати коментар