25 січня 2021

Натхнення з Скрапочка від Людмили Половинко

 Привіт, друзі!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко і поки ще зима не закінчилась покажу вам ще одну зимову листівку з чіпиками від українського виробника  Sкрапочка.


Ця листівка також зроблена з різних новорічних колекцій від виробника польського паперу Лемонкрафт.  
Тут, мабуть, дві, а можливо і три колекції паперу. Я часто вирізаю багато елементів з паперу, а потім використовую для інших робіт.


Колись, на початку своєї творчості я навчилася вирізати з паперу все, що можна вирізати і ці елементи використовувати для декору своїх робіт. Саме так і почалась моя любов до паперу.

В своїй композиції окрім паперових елементів я використала чіпик, мереживо та відштамповки на кальці.
Моя історія про зимовий ліс, який наче завмирає під сніговими заметами, але ж ні, там і далі продовжується життя. Ростуть засніжені ялинки між якими бігають дикі звірі, а в мене граційний олень.

 
Одним з основних елементів на задньому плані, я використала казковий будиночок з засніженого лісу. Який ідеально пасував до моїх пряничних будиночків, які я вирізала з паперу.

 
Коли моя листівка вже практично була готовою я додала свої улюблені маленькі сніжинки з чіпборду, поставила акценти за допомогою паєток, нанесла топінг та білі бризки, що допомогло об'єднати усі деталі в одну гармонійну композицію.


Дрібні деталі, які часом і не помітиш з першого погляду, але вони відіграють велику роль в цілому.

З вами була, Людмила Половинко
Натхнення вам та тепла у серці))

Немає коментарів:

Дописати коментар