15 листопада 2020

Натхнення до завдання кінодошка "Титанік" від Nadin та ScrapEgo

 Привіт усім!

Сьогодні краплина натхнення від мене - Nadin та українського бренда-виробника товарів для мікседмедіа ScrapEgo

І завдання - кінодошка натхнення просто неймовірно ніжно-вінтажна - "Титанік"

Всі наші ПЧ, думаю, бачили(і не один раз) цей чудовий фільм про історію кохання та одну з найбільших техногенних катастроф людства






Я надихнулась палітрою і основними елементами нашої дошки і фільму в цілому. Як символ ніжного жіночого образу я використала камею із силуетом пані. Біля неї імітація підвіски-серця, щоправда то не діамант)))
Сам же артбоард у формі скрипки, що асоціюється у мене із легендарними музикантами, що грали свою мелодію до останнього...
Зізнайтесь чесно, хто ридав коли тонув Ді Капріо?
Я пускала сльозу і до того моменту, а саме, коли на лицях акторів читалось усвідомлення трагедії і незворотність ситуації



В роботі використані матеріали ScrapEgo, а саме:
паста текстурна прозора(для прикріплення великих елементів);
а також найсвіжіші новинки - воскові фарби-пасти:









Дякую за увагу і запрошую прийняти участь у завданні!

Немає коментарів:

Дописати коментар