11 серпня 2020

Огляд посилки для Лєни Рукодільник від ScrapEgo

Привіт-привіт!!!

Я,  Лєна Рукодільник та виробник крутих матеріалів для мікседмедіа - «ScrapEgo – товары для творчества». І ми прийшли надихати Вас оглядом моєї посилочки.





Я обожнюю працювати з фарбами, змішувати та отримувати цікавий результат у кольорі. 
Тому звичайно для мене завжди цікаві нові кольори та фарби. 
І в цей раз я зробила вибір, в першу чергу, це фарби металік, але не стандартних відтінків, які зазвичай беруться першими) 




Ну і результат використання алкогольний чорнил та фарби металік


І міні огляд посилочки з використанням нових матеріалів


Отже, моя посилочка складалась з:
Ну що ж, сподіваюсь, Вам було цікаво і Ви щось використаєте у своїх роботах, а щоб мати з чим попрацювати, запрошую за такими крутими фарбами до магазину нашого спонсора - «ScrapEgo – товары для творчества» 

З Вами були Лєна Рукодільник та ScrapEgo.
Натхнення Вам!!! 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар