04 серпня 2020

Соковита кулінарка від Олени Базюк. Натхнення до завдання з Скраппосиденьки, Скрапочки та ScrapEgo

Привіт наші читачі!
Сьогодні з вами я,  Олена Базюк і буду надихати вас соковитою смакотою)
А моє натхнення отримала разом з матеріалами від наших спонсорів  
Скраппосиденьки (VK "Скраппосиденьки"), Sкрапочка та ScrapEgo.
І в мене для вас кулінарочка, яку зробила для нашого нового завдання
"3 в рядок" ОЕ - Крила.
В Іnstagram додавайте роботи похештегу #артклуб_крила
А для свого рядка я вибрала багато ОЕ: 
крила-ембосинг-напис-ягоди-стрічка-крафт)

Давайте покажу вам всі детальки.
В магазині нашого спонсора обрала Скраппосиденьки (VK "Скраппосиденьки") обрала тканину, мереживо і кулінарний папір.
Великий вибір матеріалів різного плану і ви там можете придбати багато красивого декору чи приєднатись до спільних закупок)
Я обрала чіпборд на кулінарну тему від виробника Sкрапочка, а також використала ось таку класну дерев'яну дощечку Улюблені рецепти для обкладинки.
Це дуже зручно, бо при використанні, вона гарно зберігатиметься.
Тепер покажу вам свої розділювачі. Для відштамповки використала грунт від ScrapEgo, а чіпборд покрила фарбою з ефектом патини "Сливочный раф", а дрібний декор клеїла на гель-медіум глянцевий.






 Дякую, що завітали до нас!
Не забувайте про наше завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете не тільки отримати нагороди, а ще й виграти багато подаруночків беручи участь в завданні!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !
Використані матеріали:
Скраппосиденьки (VK "Скраппосиденьки"
тканина, мереживо і кулінарний папір.

ScrapEgo

Немає коментарів:

Дописати коментар