08 квітня 2020

Натхнення з Ольгою Гереджук та ScrapBox і Скраппосиденьки.

Всім привіт!
Сьогодні з Вами Ольга Гереджук і моє 







Весна мене надихає на яскраві  весняні роботи. Ось  я  і створила весняний магнітик  у вигляді кухонної дощечки . Моя дощечка прикрашена весняними квіточками ручної роботи Юлії Ятчук. Папір та вирізалки від  Юлічки Мосійчук. Прекрасною формою та прикрасою магніта став чіпборд від ScrapBox.





А ось всі матеріали, які я використала для створення магніта:

ЧІПБОРД КУРОЧКА З ЦИПЛЯТА HF-231
ЧІПБОРД НАБІР З ЛІЙОК І ПТАШОК HH-196
Лист двустороннього паперу 30x30 от Scrapmir Сладости из коллекции Sweet GirlsМережка молочна 2,5 см
Вирубка "кроляча сімейка"
Нарциси,діаметр 3,5см набір 5 шт.Гортензії ,діаметр 2-3см набір 6штПівонії,діаметр 4см набір 3шт.












Нехай у Вашому житті панує щастя!

З Вами була, Ольга Гереджук.