09 квітня 2020

Натхнення до завдання "3-в-рядок" ОЕ - Ємності (банки, глечики, вази…) від Лєни Рукодільник та Фабрики декору

Привіт дорогенькі феєчки!!!

З Вами Лєна Рукодільник і я до Вас з натхненням до нашого завдання "3-в-рядок" ОЕ - Ємності (банки, глечики, вази…)
І зі мною сьогодні буде надихати наш спонсор - виробник товарів для творчості - Фабрика Декору)


У своїй роботі я надихнулась якраз нашим основним елементом - ємності. То ж у мене центральним елементом є шейкер у формі баночки. Далі у моєму рядку йдуть: бісер та паєтки, напис та листок. А ще зараз весна та навколо починають буяти і квітнути дерева. То ж і не обійшлось без квітів)











У мої роботі використані такі матеріали від Фабрика Декору:

Ну що ж, у мене поки все! Сподіваюсь, що Вас надихнуло моє натхнення. Творіть разом з нами та додавайтесь у лінки "тут"
Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар