22 березня 2020

Натхнення до завдання КіноДошка натхнення «Секс у великому місті» від Лєни Рукодільник, Лавка Совуки та Scrapbox

Привіт-привіт!!!
Сьогодні з вами Лєна Рукодільник та моє натхнення до нашого завдання Дошка натхнення «Секс у великому місті» і разом зі мною надихають наші спонсори - магазинчик Лавка Совушки та виробник крутого чіпборду Scrapbox)





Серіал і фільм «Секс у великому місті» - цей фільм надихає не лише своїми модними луками головних героїнь, а й, в першу чергу, дружбою. Про таку дружбу можна мріяти. Нажаль у своєму житті я немала таких подруг, проте ніколи не пізно...
Отже, що мене надихнуло у нашому завданні Дошка натхнення «Секс у великому місті» - це справжня жіноча дружба і, пам'ятаю одну серію, яка мені закарбувалась у пам'яті, це весняна вулиця з купою зелені. І так як за вікном вже починають розпускатись бруньки, моє натхнення залито зеленню і квітами:)

















У моїй роботі використані такі матеріали:
з магазину Лавка Совушки:

з магазину Scrapbox:

Нагадаю наші правила:

♥ Надихнутися ДОШКОЮ (палітра, настрій, окремі елементи, асоціації) та створити будь-яку рукодільну роботу. Обов'язково вкажіть чим саме ви надихнулись!; 
♥ написати пост, в якому має бути активне посилання на наш блог та банер завдання; 
♥ додатись в лінки до 02 квітня >>тут<<
♥ за результатами завдання ми розіграємо призи від спонсорів та оберемо ЗД; 
♥ звернутися за призом на протязі 2-х тижнів від дня публікації результатів завдання.

Сподіваюсь Вам сподобалось моє бачення цього фільму. А за найкращими матеріалами запрошую відвідати магазинчики наших свонсов - Лавка Совушки та Scrapbox.
Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар