21 березня 2020

Жіночі листівки від Людмили Половинко з Katrinshop та ScrapBox

Привіт, друзі!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свою нову серію листівок, яку я робила з матеріалів з магазину Katrinshop та чіпиками від українського виробника ScrapBox.




Я спробувала створити серію жіночних пристрастних листівок, які показують ніжну творчу людину ще з одного яскравого та темпераментного боку. Для підкреслення жіночності я використала висічку з манекеном, шпульку з нитками та квіти, які притаманні жіночій натурі. А ось пристрасть передала за допомогою вишневого кольору, який передає особливий вогонь та жіночий темперамент.


Моїм основним елементом у листівці є неймовірна висічка рамка, яку я отримала в посилці від ScrapBox

Основою моєї листівки є моя улюблена колекція від Скрапмір Музика любви, яка якраз ідеально підійшла під задум моєї серії жіночих листівок. З листка з квітами я повирізала усі півонії які потім використала для декору листівки.



Усю композицію я припіднісаю на пивний картон, щоб додати повітря між шарами.Для приклеювання основи я використовую палітурний клей який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми. Увесь декор я приклеюю на універсальний клей, який тримає намертво, але і дає можливість ще трішки посунути декор при такій необхідності.


Під основною великою квіткою я заховала дерев"яну катушку на яку намотала білий шнур і також ніжне сердечко, а ще в композиції можна знайти дерев"яну міні прищепку.


 У композицію я додала квітковий чіпборд з набору "Птахи і квіти". В цьому наборі є чіпики різного дизайну та розміру, що допомагає урізноманітнити композицію, використовуючи різні їх розміри. 


І останнім етапом, але не менш захоплюючим є приклеювання топінгів, які я клею на матовий лак від Роса. Цього разу я використала бісер, глітер білийдеко-топінг та прозорі ледь помітні паєтки. А на останнок додала бризги та обєднала увесь декор за допомою грунту і тим самим приглушила усі яскраві кольори в декорі.   


Для другої листівки я використала чіпик просту рамочку, в наборі яких є багато і різного розміру.


Між слоями паперу я додала натурального мережива, щоб відділити два паперових слої.


Для напису мені в пригоді став набір написів Поздровляю на російській мові від виробника ScrapBox



З вами була, Людмила Половинко.