21 червня 2019

Натхнення від Лєни Рукодільник та «ScrapJoy - територія скрапбукінгу»

Привіт-привіт!!!
Я, Лєна Рукодільник, рада вітати Вас у нас в блозі Артклубу. І разом з нашим спонсором - магазином «ScrapJoy - територія скрапбукінгу» прийшли надихнути Вас.


Пора весняних та літніх весіль у квіткових садах та у всіх відтінках зеленого - це неймовірно. Тож, я вирішила розбавити усі ці яскраві кольори своєю міні серією весільних тежиків. Для їх створення я використала я використала  набір двостороннього паперу 20х20см від Scrapmir Beautiful Moments 10шт 10 дизайнів +1 односторонній лист з картками англійською мовою та суперську вирубку, яку Ви можете замовити у профілі @_vurybka_ та завдяки ножикам для вирубки Agiart, я зробила об'ємні квіти, які й стали самим яскравим акцентом у моїй серії весільних тегів. 












 Я сподіваюсь, що Вам було цікамо нахихатись зі мною.  А ще я з радістю запрошую до магазинів наших спонсорів за солоденьким.
Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар