20 червня 2019

Натхнення від Лєни Рукодільник, Скрапочка та Фабрика Декору

Привіт-привіт!!!
Я, Лєна Рукодільник, разом з нашими спонсорами: виробником чіпборду «Скрапочка» та виробником товарів для творчості Фабрика Декору прийшли з новим морським надихненням до Вас.


 

Чарівне красне літечко вже на повну панує в повітрі. Вже всі навколо марять морем та й я не виключення! Так і на наше завдання з ОЕ – Подорожі я створила листівку, яка так і кличе на відпочинок. А допомогли мені у її створені матеріали, люб1язно надані нашими спонсорами, а саме чіпборд від Скрапочка та папір від Фабрики Декору "Tropical paradise".

 







Я сподіваюсь, що Вас надихнула моя листівочка і використані у ній матеріали, тож запрошую за покупочками до магазинів наших спонсорів Скрапочка та Фабрики Декору!
 

Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар