01 травня 2019

Огляд посилки від ScrapJoy. Людмила Половинко

Привітики!
Сьогодні з вами я, Людмила Половинко покажу свою посилку, яку я отримала від нашого спонсора магазину  «ScrapJoy - територія скрапбукінгу».


Ще рік назад я практично не використовувала чіпик у своїх роботах, а тепер не уявляю свої роботи без цього матеріалу. Тому чіпиків в моїх колекціях є багато, але я ніколи не відмовляюся від нової порції натхнення та краси.




Новий матеріал мене завжди надихає на нові роботи, як і цього разу. Я вже знаю, що буду робити з цією рамкою, бачу її на квітковій листівці в центрі з цією рамкою. Хоча я вже давно мрію зробити мікс медійний блокнот з чіпиком в основні ролі. Думаю, що має бути гарно)).



  Жодна моя робота не обходиться без клею, його завжди йде багато і ніколи не вистачає, тому я при кожній нагоді поповнюю його запаси. Клей на будь який смак можна знайти в розділі клеєві матеріали.






А ці чіпики з нового весняного релізу знайдуть місце в моїх листівочках. А знайти їх можна в розділі флора.






А ви бачили новинку від Фабрика Декору? Такі стильні баночки у фарби металік, що я не встояла і взяла собі на пробу одну баночку. Фарби з ефектом металік можна знайти в магазині  у відповідному розділі.



Тепер я начерпала море натхнення та йду творити нові роботи. А Вам бажаю натхнення та любові!

З вами була, Людмила Половинко!