14 травня 2019

Огляд посилки від Cherrylana designs для Людмили Половинко

Привіт!

   Сьогодні я, Людмила Половинко, покажу вам свою посилку з штампиками з магазину Cherrylana designs.



Я люблю флору і часто її використовую у своїх роботах, тому моя сьогоднішня посилка складається в основному з квітів і листочків. А ще починаючи з весни і до осені, мої квіткові роботи не обходяться без метеликів, але їх так важко знайти потрібного розміру чи кольору. Тому я поповнила запаси щей штампиків з зображенням метеликів і ще такий метелик.


  Штампи - це чудова інвестиція для кожного скрапера. Штамп один раз купив, а використовуєш його багато років. Можна зробити декор будь-якого кольору чи відтінку для кожної роботи. У моїй посилці були: розалисточкикульбаба а також фоновий штампик потертості.


Через погану погоду, мої штампики не дочекалися до фотографії і вже пішли в хід, тому в них не дуже фотогенічний вигляд)).


До штампиків я ще взяла прозорі краплі різних розмірів: найменші 4 мм, середні - 6 мм і найбільші - 8 мм.





З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та весни у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар