23 листопада 2017

СП "Новорічний чобіток". 3 етап - "Збирання"

Хух, найскладніше позаду!

Тепер найвідповідальніша частина - збирання!
Це просто феєрія ідей та можливостей!!!!
Можна доповнити чобіток мінімілістичним написами, а бо ж весь розшити морозними візерунками, можна доповнити його квітками та мереживом чи створити фетрові фігурки для прикрашання. 
Просто не зупиняйтеся на побаченому! Відпустіть свою уяву і створіть щось саме "СВОЄ" , "ДЛЯ ДУШІ". 
Впевнені, що саме такі роботи отримають вдзнаку та приємні подаруночки)

Наші творіння для вашого натхнення:
Наталія Міщенко
Я просто не вірю в те, що Я ЦЕ ЗРОБИЛА! Ось мій казковий новорічний чобіток, який вже з нетерпінням чекає на подарунки для найдорожчих)
 Моє мрійливе-зоряне небо. Дивлячись на нього можна загадувати бажання)
 Новорічні кульки - спогади дитинства.Та Зайчик, хоча моя донечка сказала, що це собачка з довгими вушками))))
Дівчатка, всім дуже вдячна за ідею, за натхнення та за нові (давно забуті) навички!)

Олена Базюк
І я не вірю, що це зробила)))) Думала, що мій чобіток вже ніколи не буде вишитий до кінця,
але ні - наше СП мене надихнуло і просто промотивувало це завершити)))
І от результат)) Чобіток вишитий весь повністю)) УРА!!!
Навіть захотілось пошити ще чобітки для декору)


Oscar
Мій чобіток для старшого синочка, неважливо, що дитинці вже 17 рочків, адже подарунки люблять отримувати всі!

Стимулом для вашої активної участі будуть
 призи від наших спонсорів! ♥

"Скраппосиденьки" надають аж два приза
Один - товари для рукодільниць, а інший - для скраперів.


Приз від Скрапбукинг с Е. Курдибановской  колекція "Merry Christmas"

Приз від Rosa talent - Скрап колекція "New year's magic"

*****************************************************************************


Отож, завдання на 3 етап СП "Новорчіний чобіток":

♥ завершити пошиття чобітка;
♥ написати пост та показати чобіток у всій його красі, 
додавши посилання на наш СП та банер;
♥ додатися в лінки до 30.11.

Натхнення Вам!






12 коментарів:

  1. Дякую за таку красу та натхнення

    ВідповістиВидалити
  2. Девочки, какие у всех сапожки классные получились! Загляденье просто!
    Так. Всё. Навдохновлялась и пошла свои дошивать :)))))

    ВідповістиВидалити
  3. Які гарні і казові чобітки, ДК ви просто молдці, дякую за натхненя!

    ВідповістиВидалити
  4. Чобітки усі надзвичайно гарні! Дякую за позитивні емоції!

    ВідповістиВидалити
  5. Чудові які! А я щось безнадійно відстала....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ми віромо, що ви встигнете!!! Треба тільки трішечки зібратися!)
      Далі часу буде все менше, тож давай те з нами завершите це починання!)

      Видалити
  6. Я теж у відстаючих((( Буду намагатися встигнути доробити чим побільше з запланованого)

    ВідповістиВидалити
  7. На жаль, валяні чобітки не встигла прикрасити((( Але я обов'язково їх дороблю і в себе в блозі покажу результат!!!
    Дякую за СП!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. https://workshopsofthappiness.blogspot.com/2017/12/blog-post_29.html?m=0
      Нарешті я можу показати валяний чобіток) Ще раз дякую за СП)

      Видалити
    2. https://workshopsofthappiness.blogspot.com/2017/12/blog-post_29.html?m=0
      Нарешті я можу показати валяний чобіток) Ще раз дякую за СП)

      Видалити