16 листопада 2017

СП "Новорічний чобіток". 2 етап - "Моделювання та декорування"

Ну, як ваші справи? 
Встигли пробігтися містом чи провели закупи в інтеренеті?
А ми тим часом шукали викрійки для наших черевичків!




Думаю, що викрійку для пошиття чобітка Ви, наші талановиті учасниці, з легкістю зможете створити самі)
Дещо складніше, тим хто хоче вишити цілий чобіток. Але, дякуючи, дядьку Google можна з легкістю знайти схемку для власного використання та самостійно підібрати нитки або ж купити вже готовий набір для створення новорічного чобітка.
Дуже сподіваємося, що вони стануть вам у нагоді)

Не забувайте по нашу підбірку МК, що ми для вас підготували!
Декорування ж - це просто феєрія ідей та можливостей!!!!
Можна доповнити чобіток мінімілістичним написам, а бо ж весь розшити морозними візерунками, можна доповнити його квітками та мереживом чи створити фетрові фігурки для прикрашання. 
Просто не зупиняйтеся на побаченому! Відпустіть свою уяву і створіть щось саме "СВОЄ" , "ДЛЯ ДУШІ".

Ось, які заготовки вийшли у нашої команди:
 Цей етап виявився для мене досить складним. Мало того що різноманіття ідей просто захлиноло мене, а зупинитися на одній було таааак важко, так ще й цей тест на рівні шви по колу)))). Мені навіть прийшлося згадати дуже давні шкільні уроки трудового навчання, щоб зв'язати шапочку та шарфик. Дууууже сподіваюся, що ці мої маленькі перемоги - достойний декор мого чобітка.

Мені хотілось чогось пастельного і стриманого...хоча друга половина мене хотіла барв і емоцій!
Тому думаю двом чобіткам бути! Ножниці вже працюють. Цікаво, який більше припаде до вподоби дітям?
Для спинки в*язаного чобітка використала фетр відповідного кольору,  щоб він краще тримав свою форму. Також з фетру вирізала на машинці листочки , будиночки і сніжинки ( для такої справи підійшов дешевий тонкий фетр)


Мій чобіток вже також викроєний, прометаний...
Готується до пошиву)
Лицева сторона мого чобітка в процесі вишивання, тому поки її вам не покажу.
А для спинки свого чобітка використала сірий фетр і вишила напис з привітаннями до свят)

Чобіток викроєний та чекає наступного етапу - пошиття!
Але я ледь не припустилась помилки)) Коли переводите шаблон на тканину, не забувайте про дзеркальне відображення!! Будьте уважні!

Не змогла вибрати між фетроі тканиною, тому роблю чобітки в двох вариінтах. Так надихнулась нашим СП, що викроїла аж 5 чобітків)))


Я вирішила зробити два чобітка. Для цього по шаблону вирізала головну та у дзеркальному відображенні зворотню сторону.

Також з білого цупкого паперу вирізала заготовку для коробочки. Вона буде декоруватися та ховатися за чобітком.

На цьому етапі я намалювала собі шаблончик (вже з урахуванням припусків на шви). Обрані тканини продублювала флізеліном для цупкості та вирізала з них потрібні деталі. З широкої стрічки нарізала деталі для відворотів на чобітках.

Сіправська Надія
Я викроїла детальки і для зовнішньої сторони і для внутрішньої, а ще вирізала шар слімтексу, щоб чобіток був м'якенький і приємний на дотик. Але на відміну від синтепону, не такий об'ємний буде. А ще визначилась із декором, який я добавлю після зшивання чобітка.

Oscar
На цьому етапі я вишила їм*я синочка, розкроїла (на жаль те фото втрачено) та навіть сшила детальки сапожка і підкладки.
Залишилось зборка і фотосессія


Стимулом для вашої активної участі будуть
 призи від наших спонсорів! ♥

"Скраппосиденьки" надають аж два приза!
Один - товари для рукодільниць, а інший - для скраперів.


Приз від Скрапбукинг с Е. Курдибановской  колекція "Merry Christmas"

Приз від Rosa talent - Скрап колекція "New year's magic"


*****************************************************************************


Отже, завдання на 2 етап СП "Новорчіний чобіток":

♥ викроїти чобіток та визначитися з декором;
♥ написати пост та викласти фото свого процесу, 
додавши посилання на наш СП та банер;
♥ додатися в лінки до 22.11.

♥♥ можете долучатися до  СП на будь-якому етапі, просто додайте фотографії з попередніми етапами і вкажіть в тексті, що ви щойно додались))
♥♥ нагадаємо, що приймаючи участь в СП"Новорічний чобіток" не можна приймати участь в інших СП, зате можете сміливо поєднувати з будь-якими іншими завадннями!

Натхнення Вам!





13 коментарів:

  1. Привіт!) Дівчатонька, а на якому етапі СП можна приєднуватись? Я не брала участі у підготовчому 1 етапі, чи можу я брати участь у наступних?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, Наталю, будемо раді бачити тебе в наступних етапах нашого СП. В пості з 2м етапом, покажи фото свої підготовки, щоб ми помилувались твоєю підбіркою матеріалів ♥

      Видалити
    2. також нагадаю, що приймати участь в інших СП не можна, зате можна поєднувати з завданнями!!

      Видалити
  2. Які вишукані чобітки будуть! Я
    Я буду вас наздоганяти, поки ще не безнадійно відстала.

    ВідповістиВидалити
  3. Очі розбігаються, яка краса виходить

    ВідповістиВидалити
  4. Якщо я надумала пошити ще один чобіток іншого кольору, моя робота прийметься до участі?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так! Якщо хочеш збільшить шанси у виграші призу, то показуй свої чобітки в окремих постах і додавай їх в лінки. Більше чобітків, більше шансів!!

      Видалити
  5. Неможливо добавити лінки, ні до якого з етапів.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. на 1 етапі лінки вже закриті, на 2 етапі мають відкриться сьогодні-завтра (технічна запарочка вийшла).
      Для першого етапу не потрібно окремого посту, у пості з 2 етапом просто покажіть фото з підготовкою.

      Видалити
  6. Я залишу тут свою силку: https://evtyshenkomarina.blogspot.com/2017/11/2.html

    ВідповістиВидалити