31 серпня 2017

МК: Вишиті топси + сюрпризна карамелька

Привіт-привіт!
Ви ще не використовуєте вишиті топси? Тоді ми йдемо до вас!!
Процес вишивання мініатюрок займає не багато часу, тим більше можна вишивати під час перегляду серіалу, ну як перегляду... прослуховування))
Кілька вечорів за вишивкою і у вас буде ціла колекція топсів для будь-яких скрап-поректів.

Самі топси робляться дуже просто й швидко, і я, Флокса (Марина), спобую вас у цьому запевнить за допомогою мого невеличкого майстер-класу.


Про розіграш карамельки вкінці поста))

Запошую до перегляду й натхнення!!
вышивка скрап топс своими руками мк украшение


А ось власне і сам фото-МК:

cross stitch tutorial scrapbooking tops decor










Готові прикрашалочки))


Ось мій приклад застосування вишитого топса в листівці:

 Буду рада, якщо вам знадобиться ця інформація))
Для тих, кому став в нагоді мій МК і вирішив створити собі таку ж красу я розіграю сюрпризну карамельку. 

Що для цього необхідно:
♥ переглянути МК;
♥ створити топси з вишивкою;
♥ написати пост, показавши ваші топси (в роботі чи посто), 
додати посилання на МК та згадати про карамельку;
♥ додатися в лінки до 24 жовтня ♥







Чекаю з нетерпінням на ваші топси. Карамелька буде солодкою, запевняю вас!!

15 коментарів:

  1. Дякую дуже за МК! Давно цікавилася як їх можна зробити самостійно, бо люблю вишивати)))
    З задоволенням спробую.

    ВідповістиВидалити
  2. Які класні топси)))) дякую величезне за МК)))))))))))

    ВідповістиВидалити
  3. Отличный МК, попробую еще одно применение моего ножика Bigz с кружками))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ооо, це пришвидшить роботу! Чекатиму ваших топсів в нашій галереї ♥

      Видалити
    2. Тоже не могу добавиться в линки https://sbratik.blogspot.com/2017/10/blog-post.html

      Видалити
  4. дуже гарний мк, і дещо підгледіла, дякую

    ВідповістиВидалити
  5. Марино, супер! Дякую за МК! Я захоплююся людьми, яким цікавіше зробити декор самим та мати індивідуальну прикрасу, ніж іти простим шляхом та купити вже готовий.

    ВідповістиВидалити
  6. Привіт, я пробувала додатися у лінки, але вони вже не працюють. Додате мою роботу, будь ласка. http://ludmilap-handmade.blogspot.com/2017/10/blog-post.html

    ВідповістиВидалити