09 березня 2017

Натхнення від Вензелик з Наталею Didideira

Усім привіт! Сьогодні з вами Наталя Didideira, і я рада поділитися з вами своїм натхненням, та хочу вам показати дитяче панно з використанням чіпборду від нашого спонсору майстерні "Вензелик".

Більш за все у роботах я полюбляю експерементувати, особливо якщо це стосується чіпборду, тому цього разу мій вибір пав на створення дитячого панно. За основу я узяла простий палітурний картон, загрунтувала його і почала потрохи приклеювати вирубні елементи та чіпборд доповнюючи деінде текстурною пастою. Потім все покрила чорним акриловим медіумом, добавила спреї металіки та фарби металік. Чесно кажучи, я отримала велике задоволення від самого процесу і це дуже круто, а ще мені дуже подобається створене панно)
Запрошую на перегляд)




Набір динозавриків 02

Безмежного вам натхнення!)
Просмотр

Немає коментарів:

Дописати коментар