28 травня 2015

Натхнення від спонсора - Фабрика декору. Огляд дотсів та дропсів. Частина перша.

 Доброго дня, любі наші читачі! 

В нас для вас великий огляд , який підготували два наші дизайнери Алінка-Lаdybird та Марта.
Частина перша.

 Марта
Деякий час тому я познайомилася з українським виробником товарів для скрапу "Фабрика декору". Асортимент і ціни тішать душу і гаманець )))

  Сьогодні хочу показати звичайні і нестандартні способи застосування декоративних матеріалів.
А саме:

 

 Розпочну з нестандартного підходу. Буває, що для завершеного вигляду роботи треба додати кілька акцентів, а ще краще, щоб вони були з тої ж колекції, що і папір. А в під рукою, чи в загалі в природі, їх не існує....Для себе цю проблему вирішила наступним чином:
Взяла потрібний папір(бажано з мілким візерунком) і надироколила таке собі конфетті.


Розклала на файлику  і залила Скляними краплями (дропсами)

Спочатку все виглядає отаке мутне... Даю добре просохнути, як мінімум, до ранку. 
 .

 А зранку маємо такий результат:









 Результатом я залишилась задоволена і продовжила експерименти)))
В своїх запасах я мала отакі дотси з гліттером.


 Але мені захотілося ще більше блиску і гламуру))) Я , знову ж таки на файлик, витиснула скляні каплі різного діаметру


Присипала їх гліттером потрібного мені кольору і залишила до ранку.


Вуаля! Прекрасний результат)))  Від файлика їх просто відділяю голкою і застосовую в роботі.


Наприклад отак:



Дальше покажу експеримент із рідкими перлинами. Мені дуже подобаються прімовські завиточки з перлинами, півперлинками і камінцями.....але по теперішніх цінах мій хом`як поступився місцем жабі і тихенько принишк в куточку, деколи скиглячи тоненько... Треба ситуацію виправляти))) Тому я озброїлася  Рідкими перлинами Бежевий з рожевим, штампами, стразиками і спробувала зробити собі такі прикраси.

За основу я взяла ацетатний лист (такий, на який бувають прикріплені штампи). Прикріпила на відштамповане зображення і почала прикрашати по контуру штампа.



Потім від руки намалювала завитки довільної форми і процедуру повторила.


Знову ж таки ,даємо прсохнути до ранку (як завжди). Вирізаємо ножницями по контуру і декоруємо потрібний об"єкт.
Я використала завитки тут:




Ідемо далі))). А далі я робила листівочки в силі "Чисто і просто" . Стиль цей для мене новий ,але захоплюючий! Тут має значення кожна дрібниця, кожен акцент. І власне Скляні каплі з гліттером "Сяюча фіалка" і Емалеві каплі - дотси "Весняне листя"  допомогли  в цій листівці розставити всі акценти на свої місця. Робота просто засяяла)))). На мою "мильничку" важко впіймати оту скляну блискучу прозорість... на жаль.



І на останок покажу ще кілька робіт, в яких використовувала Емалеві каплі (дотси), 






Як бачите, з "Фабрикою декору" скрапити - одне задоволення))) Матеріалів вони пропонують величезний асортимент і ціна особисто мене дуууже тішить. Надихайтесь, купуйте  і творіть!!! Сподіваюсь мій огляд буде для вас корисним.

Приймайте участь в нашому завданні "Мій рідний край" та отримуйте можливість виграти сертифікат на 100 гривень
А я вдячна всім за увагу, хорошого настрою))) 

2 коментарі:

  1. Гарний огляд! Дякую!
    Дуже сподобався варіант з притрушуванням гліттером і завиточки.
    Роботи чудові)))

    ВідповістиВидалити