08 серпня 2011

Висічки-метелики. Маленький МК

Усіх вітаю з початком нового тижня!
Хочу поділитись з вами однією дуже простенькою ідеєю створення висічки-метелика.
Якось  вже давніше, коли я незнала що таке скрапбукінг, гуляючи в супермаркеті, в пошуках звичайнісінького Мартіні, я натрапила на симпатичну пляшку з ще симпатичнішим ярликом, що ми в скрапі називаємо тегом:)
Це був звичайний ярлик у вигляді метелика, точніше їх було кілька. Ось такий вони мають вигляд:
Нажаль, я незнайшла в неті фото, саме з пляшкою як саме це виглядає.
Пляшка Мартіні давно "спожита", а от метеликів я зберегла. Висота метелика приблизно 8 см.
Такі метелики послужили мені трафаретом, і я можу зробити метелика з будь-якого паперу. Отже прикладаємо метелика до паперу  і обмальовуємо (мені краще з  внутрішньої сторони, якщо папір односторонній):
Правда чудово, непотрібно роздруковувати, і нагадують висічки від ТА:)
Далі ваша фантазія і прикраса готова  до листівки чи альбому. Затонуємо краї:
По середині за допомогою брадса скріплюємо метелика і саморобну квітку (про неї в іншому МК) 
Готово: 
Приклади використання:

Усім дякую, що завітали до нас. Сподіваюсь вам сподобається.
Усім гарного дня!

5 коментарів:

  1. супер! оригінально і просто)))

    ВідповістиВидалити
  2. Класна ідея, дякую!!!!
    Беру на заміточку!

    ВідповістиВидалити
  3. Отличная идея, использовать как шаблон. А я вообще так и прикрепила эту бабочку к открытке - весь сборник рецептов. Если интересно тут можно глянуть
    http://nusechka.blogspot.com/2011/05/blog-post_1095.html

    ВідповістиВидалити