05 серпня 2024

Дошка натхнення «СЕРПЕНЬ»

Привіт усім!
Як проходить ваше літо? Можна сказати навіть, що пролітає)
Сьогодні у нас завдання - Дошка натхнення «СЕРПЕНЬ»)
І неймовірну літню ДОШКУ створила для вас наша Марина Євтушенко.




Серпень для мене завжди був найяскравішим та найбагатшим місцем літа. Адже він має велику кількість барів. Проїжджаючи дорогами нашої країни можна спостерігати велику кількість полів соняшника, пшениці, баштану та інших культур та злаків. А ще дуже обожнюю серпень за ласкаве тепле сонечко і як гарно виглядають краєвиди в його проміннях.
Обирайте, надихайтесь і творіть!
В Іnstagram додавайте роботи по хештегу #artclub_mood4
Завдання
Надихнутись ДОШКОЮ (палітра, настрій, окремі елементи, асоціації) та створити будь-яку рукодільну роботу. Обов’язково вкажіть чим саме ви надихнулись!

Правила:
♥ cтворити будь-яку рукодільну роботу, надихнувшись ДОШКОЮ
♥ Ваша робота має бути новою і нецифровою;
♥ у Вашому пості має бути: для блогу - банер і посилання на завдання, 
                                                для Instagram - #artclub_mood4 і @artclubua
♥ додатись в лінки до 02 вересня включно
♥ за результатами завдання ми оберемо ЗД.

Натхнення від Запрошених дизайнерів!

Катерина @art.paper.lab 
Привіт! Сьогодні я презентую свою роботу за дошкою натхнення від Марини Євтушенко.
Коли я побачила цю дошку, моє око одразу зачепилося за кавуни. Я дала собі певний час подумати, але кавуни не йшли з голови. Бо це дійсно один із невід'ємних моментів літа. Їх яскравість, соковитість, свіжість - це те, за що ми любимо літо. І це те, що надихає і на творчість у тому числі.
Для цього завдання я задекорувала коробку у техніці скрапбукинг. Всю коробку я обклеїла зеленим смугастим папером, а на кришці розташувала велику розетку з кавуновою композицією та іншими літніми атрибутами.
Але була одна складність - в мене не було відповідного паперу. Тому "кавунову" частину роботи я намалювала власноруч. В фіналі додала бризки, прийом, який додає легкості роботі.
Дякую організаторам за ідеї і натхнення.
Бажаю всім приємної творчості.




Натхнення від нашого дизайнера:

Чудова літня Дошка надихнула мене створити соковите літо у листівці)
Яскраві барви - все що треба для літнього настрою)
 


-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.09.2024 року.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter