02 червня 2024

Дошка натхнення «ЧЕРВЕНЬ"

 Привіт усім і привіт літо!

Сьогодні у нас завдання - Дошка натхнення «ЧЕРВЕНЬ»)
Чудову літню ДОШКУ створила для вас наша Катерина Pioniya.


Перші дні червня просякнуті передчуттям особливого літа.
Ця дошка про яскраві, інколи шалені, поєднання кольорів, фактур та настроїв.
Про ранкову каву чи надвечірній чай, про омріяне солоденьке чи імпульсивне морозиво.
Про довгі дівчачі посиденькі чи експрес-шопінг.
Ця дошка про нас, дівчаток! Про самовираження!
Тож не стримуй себе у кольорі!

Обирайте, надихайтесь і творіть!
В Іnstagram додавайте роботи по хештегу #artclub_mood3
Завдання
Надихнутись ДОШКОЮ (палітра, настрій, окремі елементи, асоціації) та створити будь-яку рукодільну роботу. Обов’язково вкажіть чим саме ви надихнулись!

Правила:
♥ cтворити будь-яку рукодільну роботу, надихнувшись ДОШКОЮ
♥ Ваша робота має бути новою і нецифровою;
♥ у Вашому пості має бути: для блогу - банер і посилання на завдання, 
                                                для Instagram - #artclub_mood3 і @artclubua
♥ додатись в лінки до 02 липня включно
♥ за результатами завдання ми оберемо ЗД.

Натхнення від Запрошених дизайнерів!
 
Марина @mimi.love.ua

Усім привіт.
Це завдання вразило мене, неймовірно яскраве та соковите.
В свої роботі я намагалася поєднати усі кольори та передати атмосферу дошки натхнення.



Оксана @scrap.ok

Дошка натхнення від Катерина Pioniya з іі неймовірними яскравими кольорами та солодощами надихнула мене на створення міні альбомчика.
В ньому можна зберігати памʼять про яскраву подію, літню прогулянку чи день народження.
А можливо і фото ваших кулінарних шедеврів.
Наповнюйте кожен день яскравими фарбами і враженнями, надихайтесь і творіть разом з Арт Клубом!







Катерина @masterskaja4udes

Це було трохи важке завдання для мене... 
Але я дуже хотіла побачити, що в мене вийде! 
Побачивши ДОШКУ НАТХНЕННЯ, мені чомусь уявились якісь мальовничі острови з яскравими квітами, пташками... і... Паті в Гавайському стилі... 
 Листівка створена, щоб подарувати різнобарвні емоції!







Натхнення від наших дизайнерів:


Я просто в захваті від наших індивідуальних дошок натхнення, вони так надихають, просто неймовірно. Сьогодні моє особливо яскраве та солодке натхнення. З банера я взяла палітру та солодощі.




Привіт)
Наша дошка неймовірно яскрава та емоційна!
Я вибрала із неї більше пастельні, в основному,  фіолетовий та рожевий кольори і створила листівку.


Олена Olvenka
Завдання від нашої Каті не змогло мене залишити без уваги та натхнення)
З одногобоку це виклик, а з іншого, це ж просто неймовірний досвід у пошуку відповідних матеріалів та виконанні роботи!
Тож, я пошукала у свої запасах і знайшла крутут колекцію Party girlParty girl від Фабоики Декору, що просто ідеально підійшла для створення яскравої та об'ємної листівки!





-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.07.2024 року.


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter